5 Ocak 2015 Pazartesi

NİÇİN BLOG TUTUYORUM ?



    Öncelikle yazılım mühendisliği son sınıf öğrencisi olarak ” bu seneyi de kazasız atlatayım artık ” kafasında olduğum için yeni çalışma planları üstünde çalışıyorum, araştırdığım kadarıyla yazılım konusunda türkçe kaynak eksiği olduğu kanaatindeyim ve hem biraz türkçe kaynak katmak, hemde ders çalışırken aklımda kalmasını umduğum için her işlediğimiz derste tutuğum notlar ve benim kendi anladıklarımı burada yazacağım.. Herhangibir hata yazım bozukluğu vs. gördüğünüz yerde sizden feedback almaya açığım, ” herşeyi en iyi ben biliyorum ulan ” diye bi dangalaklık içersinde değilim yani.. Amacım önce kendimi geliştirmek katabiliyorsamda ekstra materyal katmak. Tamam bu kadar yeterli kanımca hiç haz etmem konudan önce yazılan yazıları o yüzden ekstra olarak ekliyorum bunu konulara direk bodoslama dalıcam :)
NOT: Burda hiiç önemli bişey yazmamaktadır , öyle bi genel ” ne yapıyorduk ” mahiyetinde bi giriş yazısı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder